Saturday, March 17, 2007

اوعي جيفارا!!





Fuck you!!

يا أخي دي الملافظ سعد
....

If you're rich,
I am single

أنا ريتش بس ماتلزمنيش يا نونو

Devil Inside!!

ياامميي!

Sh sh sh sh ..
The driver is sleeeping!!

اصحي .. فوووق

Catch me if you can!!

مع نفسك .. ههههههه

Don't even think!!

ف ايه بالظبط؟

I want Zabbat you!!

أما انت قليل الأدب صحيح

I want Mozzaaa!!

أنصحك تركن عندأقرب فكهاني

Naughty Gurl!!

اوعى ..

Police Academy

اتفضل يا باشا


Faculty of engineering

قاهرة واللا عين شمس!!


Tozzzzzz!!

ف سعادتك يا روش

..

أنا عارفة ان فيه ناس كتير
مستغربة اللي بيحصل ده ..
أنا كمان
..

دي كانت عينة بسيطة
مالكلام اللي باشوفه كل يوم
مختوم علي أفا العربيات اللي بقت
أكتر مالبني ادمين في الشوارع

السؤال اللي بيطرح نفسه هو
هل الكلام ده بيمثل اللي سايق العربية فعلا؟!

ولو ده صحيح زي ماأنا وحضراتكم عارفيين،

يا تري احنا كدة رايحين علي فين؟!!

9 comments:

إبراهيم محسن said...

والله يا بني ما انا شايف
بس انا اقول اننا بالطريقة دي ممكن بوليس الاداب يمسكنا.. بس لو معانا واسطة أكيد بوليس الاداب امن الدولة هيعتقله وهيبات في اللومان

تخيلي معايا كده بلد من غير قانون تبقى عاملة إزاي؟ إحنا في بلدنا بقى يحكمنا قانون اللي معاهوش ميلزموش

سلام وكلامك ضحكني موووووووووووت

إبـراهيم ... said...

العزيزة فاطمـة ...


داخل لك مخصوووص ، وبسررررعة .. أقول لك حاجتين : أولاً الكتاب موجود ف مدبولي بـ 4 جنيه ، واسمه ( عندما يتمرد الصدى) وهتلاقيه يعني هتلاقيه
و ثانيًا : فيه حفلة تقريبًا الشهر الجاي ، المفروض يتعلن عنها ، ولا أنا بيتهيألي ؟؟؟؟

بدون مناسبة : ibnzaydoooon@hotmail.com
ده يبقى إيميلي

ـــــــــــــــــــــ
أما رايحين على فين ، فالله أعلم !!

بس حلوووة فكـرة تجميع اللي مكتوب ، كان عملها صاحب كتاب (هتاف الصامتين) الله يرحمه

خالص تحيااااااتي

وشكرًا

david santos said...

Hello!
Thank you my friend. Chegavara never out of us live.
InsyaAllah.

david santos said...

end the terrorist Bush and sionism!
Thank you.
I love the people Arabic.
IbsyaAllah.

بنت الحياه said...

Ibrahim .. i am vbery happy i put a smile on your face, w zay mabeee2olo.. ham yda7ak w ham y bakkyyy :)

Ibrahim ma3aya, i will ask for it nbext sunday again, bas law mala2ethoosh ba2a hakhlaeek enta tgebli noskhaaa :)

Mr David
U're always welcome..
I am very happy for ur very kind attitude towards us; Arabs.. We love u too :)

بنت الحياه said...

7aga gdeeda lessa 2aryaahaa embare7...

No gurls, No headache

araahen en elly gayebloo sodaa3 hwa en mafeeesh gurls :)

إبـراهيم ... said...

تحت أمرك يا فندم


بجد مش عزومة مراكبية


وأنا هبقى ف الساقية السبت ( اللي عوا بعد بكرة) عشان مسرحية فرقة طمي ، اسمها ثورة القلق

خااااالــــص تحيااااااتي


وفي انتظار الحفلة تاني بقى

بنت الحياه said...

ابراهيم
أنا منت رايحة العرض بس عندي امتحان
اتمني يطلع حلو زي ماأنا متوقعة..
ان شاء الله هسأل عن الكتاب تاني يوم الأحد

عموما لو مالاقيتهوش برده عاقولك :)

إبـراهيم ... said...

فاطمة الكتاب موجود ، وأنا أكدت عليهم إنهاردة أي حد يسأل عليه يدلوهم عليه ، إنتي عارفة بقى موظفين المكتبات


وخاااالص تحياااتي برضوووو


وعاوز أعرف هتبقي موجودة ف الحفلة 4/4 ، ولا إيه ؟؟؟؟؟